پخش انواع فرمت های تصویری با کیفیت بالا - تا 50 میلیون نصب تنها در گوگل پلی

نرم افزار اندروید HD Video Player v1.7.5 که حال جدیدترین نسخه آن در سایت یک موبایل برای دانلود قرار گرفته است. این نرم افزار کاری از توسعه دهنده turtlerun است که توسط آن می توانید ویدئوهای خود را با کیفیت بالا و بدون افت کیفیت مشاهده کنید. این برنامه یکی از بهترین های اندروید است که تا 50 میلیون نصب را تنها در ماکت اندروید (گوگل پلی) داشته است.

فرمت هایی که اچ دی ویدئو پلیر پشتیبانی می کند: AVI، M4V، MP4، WMV، FLV، MPEG، MPG، MOV، RM، VOB، ASF، MKV، F4V، TS، TP، M3U، m3u8 هستند که تقریبا تمام فرمت های رایج را شامل می شود. همچنین لازم به ذکر است که اچ دی پلیر تمام فرمت های تصویری موجود در دیوایس اندرویدی شما را به بصورت خودکار شناخته و می توانید تمام آنها را مدیریت و پخش نمایید.

معمولا برای پخش فرمت FLV باید پلاگین اضافه روی پلیرها نصب نمایید, اما این برنامه بدون نیاز به پلاگین فلش پلیر از این فرما پشتیبانی می کند. می توانید لیست ویدئوها و اطلاعات آنها را مشاهده کنید و آدرس پوشه ویدئو ها را ببینید. همچنین بهینه بودن برای تمام دیوایس ها ( گوشی و تبلت ) از دیگر ویژگی های این برنامه اندروید است. نمایش میزان شارژ باتری هنگام پخش و قابلیت قفل گذاری روی ویدئو ها در کنار محیط ساده و کاربرپسند و پخش با کیفیت, این برنامه را تبدیل به یکی از بهترین های اندروید کرده است.

دانلود نرم افزار اندروید اچ دی ویدئو پلیر HD Video Player